visit@gorskikotar.hr

Planinarenje Gorski kotar

Skradski vrh

Polazište

Šetnja stazom triju vidikovaca započinje na predjelu Skradska draga do kojeg možete doći automobilom ili pješice od željezničke postaje u Skradu prolazeći središtem naselja pored crkve sv. Antuna Padovanskog.

Težina 3/5
0 km
Duljina
0 min
Trajanje

Skradska draga

Opis staze

Od nogometnog igrališta na predjelu Skradska draga cesticom se vraćate prema Skradu i dolazite do raskrižja za prvi vidikovac Kavranova stijena nalijevo kod jedne od poučnih tabli Botaničke staze Šiljar. Potom se, markiranom planinarskom stazom preko puta, na desnoj strani uspinjete uzbrdo. Šumskim puteljcima stižete do križanja staza i nastavljate nalijevo te dolazite do ravnog proplanka na kojem nailazite na planinarsko sklonište i kapelu Marijina Uznesenja na nebo. Kako bi došli do vrha potrebno je popeti se s desne strane kapelice gdje ćete naići na metalni tuljak i uzidani žig, a ubrzo se stazom stiže i na vidikovac s kojeg se rasprostire divan pogled na okolicu. Istom stazom krećete natrag, a potom, na već viđenom križanju staza, skrećete lijevo i nizbrdo se spuštate do vidikovca Perić. S ovog se vidikovca pogled pruža preko Skrada i otvara na kanjone Zeleni vir i Vražji prolaz, Kupsku dolinu pa sve do Risnjaka, slovenskog Snežnika i alpskog masiva.